Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
Meniu
»  
•  
-
-
•  
•  
•  
-
-
»  
Legaturi rapide
Prezentarea proiectului EDUCATI 2, a celor patru Scoli Doctorale si a rezultatelor anticipate
Echipa de implementare a proiectului, experti pe termen scurt
Lista activitatilor din cadrul proiectului EDUCATI 2, grupate pe fiecare dintre cei 3 ani de Scoala Doctorala
Lista universitatilor straine implicate in proiectul EDUCATI 2
Grup tinta » Lista doctoranzi
Drd. Elena-Nicoleta ALBU
Facultatea de Litere - Scoala Doctorala - Lingvistica si Comunicare
Documente:
Curriculum vitae
Proiect de doctorat
Titlu proiect:
Pragmatica structurilor negative in discursul politic. O abordare cognitive-inferentiala / The Pragmatics of Negative Structures in Political Discourse. A Relevance-Theoretic Approach
Coordonator:
Prof. univ. dr. Liliana Ionescu-Ruxandoiu
mai mult
STUDII PUBLICATE IN VOLUMELE PROIECTULUI
A Cognitive Approach to Negative Structures: not just and not only ... but also

Scopul lucrarii de fata este sa discute structurile negative non-canonice - structura cumulativa emfatica nu doar si structura cumulativa cu forma negativa nu numai...ci si. Abordarea pe care o propunem este cognitiv-inferentiala, analiza fiind efectuata din perspectiva Teoriei Relevantei (Sperber & Wilson 1986/1995).
[...]
- abstract -
Drd. Adriana-Elena BORUNA
Facultatea de Litere - Scoala Doctorala - Studii Culturale si Literare
Documente:
Curriculum vitae
Titlu proiect:
Coordonator:
mai mult
STUDII PUBLICATE IN VOLUMELE PROIECTULUI
New categories of users in the romanian libraries. The users with special needs

According to UNESCO, the library services are provided on the basis of equality of access for all and specific services and materials must be provided for those users who cannot, for whatever reason, use the regular services and materials, for example linguistic minorities, people with disabilities or people in hospital of prison.
[...]
- abstract -
Drd. Daniel CLINCI
Facultatea de Litere - Scoala Doctorala - Studii Culturale si Literare
Documente:
Curriculum vitae
Proiect de doctorat
Titlu proiect:
Avangarda si experiment: de la estetica negativa la cultura postmoderna
Coordonator:
Prof. univ. dr. Mircea Martin
mai mult
STUDII PUBLICATE IN VOLUMELE PROIECTULUI
Futurism and "historical disease"

Modernity has opposed the mythological and irational tradition of the Middle Ages, employing instead reason and historical research.
[...]
- abstract -
Drd. Sanziana COTOARA-MUCICA
Facultatea de Litere - Scoala Doctorala - Studii Culturale si Literare
Documente:
Curriculum vitae
Proiect de doctorat
Titlu proiect:
Constructii identitare in proza occidentala postbelica. Reprezentari ale copilariei
Coordonator:
Prof. univ. dr. Mircea Martin
mai mult
STUDII PUBLICATE IN VOLUMELE PROIECTULUI
The fictional child: a different dimension of childhood studies

This paper aims to offer a short perspective on the advent and development of childhood studies, from Ellen Key, who in 1900 optimistically inferred that the 20th century would be the century of the child, to Pascal Bruckner, who in 1995 deplored the infantilization of the Western man.
[...]
- abstract -
Drd. Monica DEACONU (VASILEANU)
Facultatea de Litere - Scoala Doctorala - Lingvistica si Comunicare
Documente:
Curriculum vitae
Proiect de doctorat
Titlu proiect:
Caracteristici ale discursului stiintific in opera istorica a lui Dimitrie Cantemir
Coordonator:
Prof. univ. dr. Gheorghe Chivu
mai mult
STUDII PUBLICATE IN VOLUMELE PROIECTULUI
Un procedeu de integrare lexicala: glosarea. Cu referire speciala la "Hronicul vechimei a romano-moldo-vlahilor"

In aceasta lucrare sunt analizate din mai multe perspective glosarile din primul tratat de istorie scris in limba romana, Hronicul vechimei a romano-moldo-vlahilor.
[...]
- abstract -
«
 1 
2
3
4
5
6
7
8
»
Pagina 1 / 8
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei